Pangakaardi probleemid Goas

Trüki

Bookmark and Share

4.2.2016

Nii mõnigi inimene on ATMis raha võttes imestanud, et saab vaid 1x 10 000 ruupiat ja siis... ei midagi.

Kohalik pank ütleb, et pöörduge oma panga poole, meie ei tea sellest midagi ja meie ATM ei blokeeri kaarte ja... õigus tal on. Osadele saadetakse turvalisuse kontrolliks sms, minu kontaktandmetes on eesti telefoni nr ja sellele ei ole pangalt ühtegi sõnumit tulnud.

Läksin raha võtma. Sain võtta 10 000 ruupiat. Proovisin teist korda võtta. Ei saanud raha - ei sel päeval ega järgneval... ega ka ülejärgmisel... Ühendusin pangaga interneti panga vahendusel. Vaata, et kindlasti koodid või ID kaardi lugeja ja kaart kaasas oleks. Oluline  on, et internetipanka saad. Arvestades kehva internetiga, on see üks ääriselt nadi tegevus. Parem võta sula kaasa... Siis aga tekib varastamise ja rahavahetusel petmise oht... Olge VÄGA ettevaatlikud!

 

Nüüd on ka minul sunniviisiliselt SEB poolt VISA asemel MasterCard, millega on ennegi probleeme olnud. Saan aru, et turvalisus on oluline. Ei saa aru, miks teavitustöö nii kesine on, et minuni ei olnud jõudnud MasterCardiga seotud probleemi lahendamise võimalus INDIAS.

 

Sain mitme päevase hilinemisega pangalt vastuse. Loe see enne Indiasse reisimist hoolega läbi! 

"Riikides, kus kiibipõhistele sularahaautomaatidele üleminek on siiani pooleli, lubame SEB pangakaardile vaikimisi ühe magnetribapõhise sularahaväljavõtu 24 tunni jooksul. Piirangu põhjus on magnetribapõhiste sularahaautomaatide ebaturvalisus ja oht kaardiandmetele.

Kui klient üritab teist korda samas riigis sularaha välja võtta, saadetakse talle SMS, millele vastates on võimalik piirang eemaldada 24 tunniks. Kui Te sõnumit saanud ei ole, siis palun Teil kontrollida oma kontaktandmeid internetipanga menüüpunktis Lisateenused/Seaded - Seaded - Kontakt- ja lisaandmed.

Piirangu saate ka ise eemaldada internetipanga menüüpunktis Arveldamine - Kaardid - Muudan andmeid. Lubatud tehingute juures valige nimekirjast India ja salvestage muudatused. Tehtud valik kehtib 14 päeva.

Juhul kui Teil ei õnnestu piirangu eemaldamine internetipangas, on Teil võimalik seda teha helistades meie numbrile 665 5100.

Loodan, et saadetud vastusest on Teile abi ja soovin ilusat reisi jätku.

Teie lisaküsimused on oodatud meie telefonil 665 5100, Skype'i vahendusel (kasutajatunnus seb.eesti) või internetipanga menüüpunktist Kontakt - Kirjutan klienditoele.

 

Ilusat reisi ja võimalikult vähe rahaprobleeme :)

Smile Kuhu minna Goas?

Smile Goa blogi

Smile Vahva ja praktiline kogemuslik reisiraamat: 14 päeva Goas

Smile FB grupp Goa uudised

Viimati uuendatud 10. veebruar 2016