15.10.2008 Hea Teeninduse Päev teeninduse juhtidele

Trüki

Bookmark and Share

Toimumiskoht: Reval Hotel Olümpia konverentsikeskus. Lisainfo Hea Teeninduse kodulehel.

Põhiteema: EFEKTIIVSUS TEENINDUSES

13.15 Kuidas kirjalike teadete abil teenindusruumis saavutada klientide maksimaalne tähelepanu?
Katrin Aedma, www.Kakonsultatsioonid.ee juhataja

Katrin Aedma, kes on tuntud kui teeninduskvaliteedi nõustaja ja töötanud teenindussfääris 15 aastat, räägib sellest, millele tähelepanu pöörata, kui soovime klientidele edastada kirjalikke teateid ja suuniseid teenindusruumi kasutades.

Peamised küsimused, millele saab vastuse:
Smile millal ja milleks üldse kasutada teateid teenindusruumis?
Smile milline inimene teadet märkab ja kuidas saavutada maksimaalne tähelepanu?
Smile milline peaks olema korrektse teate sisu ja emotsionaalne toon?
Smile kuhu teated asetada, kuidas neid kujundada?

 

Viimati uuendatud 09. oktoober 2008