Suurepärase klienditeenindaja edu saladused (Hiiumaal)

Trüki

Bookmark and Share

Aeg: 27.05.2004  Suurepärase klienditeenindaja edu saladused
Toimumise koht: SPA Lõokese hotell Hiiumaal
Korraldaja: Seminarikeskus, Katrin Kivi
Osalejad: 44 osalejat - teenindajate juhid, teenindajad.
Vaata ka: http://www.seminarikeskus.ee/arhiiv
Esinejad: Kaido Ojaperv, Radisson SAS hotellijuht; Tiina Tshatshua, EBS õppejõud; Aare Mae, Vikerton OÜ konsultant; Heili Laido, TTÜ õppejõud, Katrin Aedma, Invicta treener.

Lisaväärtuse müük

Kaupade ja teenuste pakkumine ületab juba ammu nõudluse ning midagi müües peame pakkuma ka nn lisaväärtust. Katrin Aedma vahendusel tuleb juttu sellest, mis on lisaväärtuse müük. Mis on lisaväärtuse müügi võtmeküsimuseks. Kuidas kliendid meid tajuvad ja mida sellest peaks teadma. Müüja eneseväljenduse mõju ümbritsevale keskkonnale. Kuidas mõjutab tulemust meie kõnestiil, hääl, välimus, kehakeel ja hoiak.
Praktilised nõuanded: kuidas kliendi ootusi ja vajadusi välja selgitada ja teadvustada ka kliendile endale; kuidas reageerida kliendi poolt esitatud pretensioonile ja kaebusele; kuidas arendada oma väljendusoskust ja häält.
Kuraator: Raivo Tõnissaar, EAS-i infokonsultant

Suurendamiseks klikka pildil

Viimati uuendatud 05. aprill 2007