Suurepärase klienditeenindaja edu saladused (Haapsalus)

Trüki

Bookmark and Share

Aeg: 04.06.2004
Toimumise koht: Laine hotell Haapsalus 
Korraldaja: Seminarikeskus, Katrin Kivi 
Osalejad: 68 osalejat - teenindajate juhid, teenindajad.
Vaata lisaks: http://www.seminarikeskus.ee/arhiiv
Esinejad: Aare Mae, Vikerton OÜ konsultant; Heili Laido, TTÜ õppejõud 
Katrin Aedma, OÜ KA Konsultatsioonid, Invicta treener

Lisaväärtuse müük

Kaupade ja teenuste pakkumine ületab juba ammu nõudluse ning midagi müües peame pakkuma ka nn lisaväärtust. Katrin Aedma vahendusel tuleb juttu sellest, mis on lisaväärtuse müük. Mis on lisaväärtuse müügi võtmeküsimuseks. Kuidas kliendid meid tajuvad ja mida sellest peaks teadma. Müüja eneseväljenduse mõju ümbritsevale keskkonnale. Kuidas mõjutab tulemust meie kõnestiil, hääl, välimus, kehakeel ja hoiak.

Praktilised nõuanded: kuidas kliendi ootusi ja vajadusi välja selgitada ja teadvustada ka kliendile endale; kuidas reageerida kliendi poolt esitatud pretensioonile ja kaebusele; kuidas arendada oma väljendusoskust ja häält.
Kuraator: Katrin Aedma

Viimati uuendatud 05. aprill 2007